7 november 2011

BLOGAWARD

Jag har fått en blogaward av superfina En sekund i taget
Awardens villkor innebär att länka tillbaka till den du fått den av,
fullborda de fem meningarna och ge vidare awarden till fem bloggvänner.
1: När ingen ser eller hör mig kan jag prata med mig själv och också med teven o radion.
2: Jag går aldrig hemifrån utan att kolla tusen ggr att spisen är avstängd.
3: Min blogg heter som den gör för att jag älskar choklad och färgen rosa samt att bloggen handlar om mitt liv.
4: Om jag vågade skulle jag göra MASSOR; sjunga dansa spela teater åka till NY (om pengar fanns förstås;) utbilda mig till psykolog/läkare skriva romaner köpa en hund........
5: Om 10 år kommer jag att ha skrivit min första roman, flyttat till en liten mysig etta på samma område, ha en vänskapskrets att umgås med, ha två söner på 24 resp 25 år, ha ngnstans att gå till varje eller varannan dag där jag ingår i ett sammanhang

Jag ger detta blogaward vidare till hmmfunderar.

1 kommentar:

  1. Tack... Är och smyger här inne.. Har lite fullt upp just nu, men ska med glädje ta tag i awarden när mina, våra rutiner faller på plats här hemma... Vi har fått en till liten kille som inte går att slita blicken från...��
    Kramar

    SvaraRadera